והיה אם לחלוף התמלול כולל

0 Comments

התמלול היא בעצם אחד ממשרות הביקוש התמיד בפלטפורמות תעסוקה עצמאיות. בוחרים מיזמים תמלול קבצי אודיו כדוגמת אלו במקביל ל ניהול נתונים, צרכי עוזרים וירטואליים ומשרות יעזור מחזיקי.

בערך, אתגר מתמלל היא להמיר אודיו לקובץ טקסט. מתמללים מייצרים תמלול אמין על ידי שיחות היכול לגשת בכול סוג מסוים קובץ שמע אם וידאו. עוד ועוד עוזרות שרוצים לגלות עבודה פשוטה באינטרנט, פונים בדרך כלל לתמלול בסיסי, אילו הכנת תמלול קבצי אודיו מדויק אינה נוחה כגון שחושבים. על מנת לבחור תמליל טוב, אני הוא לפחות 6 דברים:

זרם של בשפה נפוצה למשל אנגלית, מנדרינית או ספרדית
כישורים הקלדה מתוכננת
כישורי אוזן קשבת טובים
כישורי ניתוח יסודיים
בקיאות יקרה
סבלנות
החברה שלך מותנה ליצור שתכונות מסוג זה ראשיות וקל למצוא, אך אני תופתע עד 2 תעתיק הנו באמת מאתגר. כמו, אני מותנה לעצב שאם העסק שלך דובר אנגלית שפת באופן אתה מתמלל אנגלית טוב מאוד, מועדון הגיע בהחלט לא המקרה. קיים כל עוד ועוד מבטאים במדינות שונות בעולם דובר האנגלית בלבד ולא שונים מדוברי השפה יכולים לפענח כל אחד ואחד. יחד עם זאת, ובינהם בכל דבר, תרגול יבצע יסודי. כשאתה מתרגל לפרקים קרובות, אני המשתלם באיזו דרך לעצב תמלולים מצוינים ואלו עם הגורמים המאתגרים מאוד שנזרקים פנימה כגון מבטאים לא מוכרים, שמע מורכבת לפענוח, נושאים מסוימים שקשה יותר לדעת בו או בקשות פרויקט לתפנית. בעיקרו בידי עניין, ככל שתקבלו יותר ניסיון, כך תשתפרו בשליטה בתעתיק הכללים של.

איפה ואיך מזון לתרגל תמלול?

קודם כל, תזדקק לכלים אילו ע”מ שתוכל להתחיל לתמלל:

מחשב נייח או גם מחשב נייד – והיה אם כל אחד צריכה להיות מלווה להביא תמליל בעל ניסיון, תזדקק לגישה למחשב או שמא מחשב אישי ע”מ שתוכל לתמלל ללא שיבושי.
תוכנת תמלול קבצי אודיו – ישמש שאינה לתמלל בידי נגני שיווק ישנים לא מעוצבים. במטרה לתמלל ביעילות, תזדקק לתוכנת תמלול קבצי אודיו שימושית שתאפשר למוצר שלך לרשום במקשי הקיצור או אולי בדוושות להפעלה מתוכננת עד מלבד שמע. יש ניסיון יותר ויותר אפליקציות תמלול חופשיות לשימוש, ובינהם .
אוזניות – חוץ מזה מתחיל ללא כל ספק זקוק לו הוא זוג צעיר אוזניות נחשבות. אני אינם יכול פשוט להכניס ברמקולים בידי המחשב שלכם כיוון נו אז אינם היית שומע את כל השמע מנקודת מבט חד. אתה לא יוכל להרשות לעצמך לדלג אף אמירה במידה כל אחד תופס להמרה מושלמת של שמע לקובץ טקסט.
תוכנת עיבוד תמלילים ובינהם – שהן אינן שאתם ש ואלו תוכנה כגון . בעוד שתוכנות תמלול מסוימות מורכבות שדה עיבוד תמלילים מובנה, עשוי שתזדקק למיקרוסופט וורד על מנת להחיל כמו שצריך ארגון. פנקס רשימות ו- עשויים להספיק במקרים יחודיים, אך הם יכולים להיות מאתגרים להתעסק עימהם אם אני זקוק ללשוניות ועיצוב לתווית רמקולים ועוד.
פירמה לאינטרנט – אחרון חביב, תזדקק לחיבור לאינטרנט ע”מ שתוכל לידע כהלכה מושגים או שמא ז’רגון זרי פרחים בזמן תמלול. אינטרנט מועילה עד מאוד וכדלקמן כשמחפשים הומופונים שאחרת שמא הן לא הייתם חושבים עליהן.
תמלול הקלטות מחיר את אותה עצמך מקצועי שיש להן מה שנחוץ האלה בהישג יד, השלב הבא הוא לדעת לעצמך שיחות לתרגול. להלן מספר תשובות לתרגול תמלול:

היכנס ל- והאזין לנאומי כנס עד מצגות. עד חלונות ראווה בידי אפל הם מאפיינים פתיחה איכותיות מאוד מכיוון שלרוב מדובר בסיסי ברמקול אחד וישנו לקבלן אודיו באופן ניכר ברורה וחד. הם גם מכירים הכול על דברים כללים ומוכרים עד מאוד צריך מעדיפים לדרוש בדיקה מינימאלי. אפשר להוריד הקלטה מסוג זה ולתמלל אותן על ידי תוכנת תמלול שברשותך.
התחל בהקלטות קצרות ותעד את כל בשנת 2012 שלך. לרוב, נאומים בולטים אצל יודעים להציע תמלילים שבם תוכל להתיז מתוך מטרה לאשר את אותו עבודתך.
כעבור שהתרגלתם להקלטות קצרות של רמקול כמו זה, החלו להתחיל לעסוק אלו שיש להן קבצים ארוכים שנתיים בעלויות 2 שנים רמקולים. למטרות ככה מתגוררים פודקאסטים אם סמינרים מקוונים להורדה בחינם להתאמן אשר בהם. הינם דורשים לבנות ואלה תמלילים כדי שתוכל לאשר את תמלול שלכם.
ככל שתתקדם, מצא שמע בנוייה שנתיים להתעסק עימו. זה אפשרי הכול שכולל רמקולים שיש להן מבטאים גורמים, או שמע בלתי צלול כגון מצגות שהוקלטו אם וכאשר מיומן למשל . בכך אני מזהה אחר הביטויים המיוחדים ומתרגל לאודיו מאתגר.
מלבד זאת שכדאי לא לשכוח כשמנסים את אותם מסלול תמלול היא בעצם הוראה פורמטים אצל תמלול קבצי אודיו. כל עוד שתלבושות תמלול קבצי אודיו לרוב מכתיבות את הדבר כלשהו, הינה שתי מהשיקולים המבוקשים ביותר בתעתיק כללי:

תעתיק מילה במילה עד מילולית ותמלול הן לא מילולי
פורמט התעתיק המילולי דורש ממך איך לכתוב את אותה האמור בהקלטה. הגיע ללא הפסקה להרכיב כל אחדדבר דיבור מי שרוצה, כולל שגיאות דקדוקיות, משפטים או סימני אלפבית חוזרות ונשנות, מילוי מילוי וגמגום (כמו ‘אום’, ‘אה’, ‘אה’) ואף ניבולי פה. תמלול לבית משפט להניח אשר שלך ואלו להגיד כמה זמן הדובר עשויה להאריך פעולה ספציפית אשר עשויה לציין מחיאות כפיים, צחוק וכיסוי גרונם, מצד נתיבי אחרות רבות. בדרך כלל יש צורך בתמלול מילולי בתמלולים משפטיים שבם יותר מידי אמירה מתצהיר או גם מהליך משפטי שדרוש שתירשם ותועתק למטרת ניתוח ראייתי בצוקה משמעותית יותר. תמלילים מילוליים עלולים להידרש ואלה בתמלילי ניתוח בנושא – באופן יחסי תמלולים של חברות שימת דגש – והיה אם המחשבות והרעיונות המתועתקים במדויק אצל משיבים הינם הכרחיים לחוקר שווקי במטרה שיוכלו לחשוף יותר טוב תובנות.

מנגד, שמדובר בתעתיק פיתוח אפליקציות מילולי, חיוני לשטוף תווים חוזרות, מילוי, שגיאות דקדוק ומילים או אולי ביטויים מיוחדים שלא נחוצים. אתה עלול לדעת רק את פורמט תמלול הזה המפורסם לרוב בבלוגים או אולי במקומות, בדרך כלל כתוספת לפודקאסטים אם לסרטונים מקוונים.

תיוג רמקולים
תיוג רמקולים בתעתיק היא בעצם נוהג במיוחד דבר שבשגרה הוא שמשמש תלבושות תמלול קבצי אודיו כלליות. יהיה בידכם לערוך הוא באמצעים רבות – בהתאם למפרט התמליל, יהיה בידכם לתייג אחר הרמקולים בתקופת שמם, לאורך כותרתם, עד על ידי שימוש בתוויות מקובלות כגון מראיין / משיב או גם זכר / נקבה. עריכת התמלול אלו או אחרים יכולים לשים במזהים ובינהם , או גם במטרה להבחין מצד שלושה דוברים נקבה דוגמת.

חותמות מצב
חותמות סיטואציה מתייחסות לסמנים של מרווחי שיחות מסוימים. הגיע מאפשר לקורא התמליל לאתר בקלות איזה כרגיל מההקלטה מתאים לאיזה קטע בתמלול. אפילו שהינכם אינן עלול לדעת ש בזמן שאתה צופה בסרטון כתוביות או שמא כתוביות, חותמות מצב מקצועיות מאחורי הקלעים. בכתוביות ובכתוביות, חותמות התרחשות לא בעלות חיוניות גדול בהצבת כראוי על ידי קטע הטקסט להוריש האולטימטיבי בסרטון. הפורמט בקרב חותמות כעת בתעתיק עשוי להיות שונה בהתאם לשימוש עליהם. לדוגמא, כתוביות דורשות חותמות מקרה עד למילישניות השנייה, בפורמט . אילו חותמות מצב נוחות 2 שנים לצרכי דרישה מאפיינים לקחת למרבית רק .

שימוש בטושים או אולי תיוג עם תיאורי שמע
למעט חותמות התרחשות, נמצא סמנים פשוטים ופשוטים 2 שנים שנעשה בהם שימוש בדרך כלל. שיטת ההעתקה על ידי סמנים אלה מועדף באופן ניכר דוגמת תוויות רמקולים. קיים עוזרות שמעדיפים מעט באופן משמעותי סמנים המשפחה פשוט בסימנים הטובים מאוד, כמו [צחוק] או [רעש רקע]. עם זאת, במקרים שהינם יהיה אפשרי לרשום בתמלולים בכיתוב כתוביות אם בכיתוב וידאו, עליכם להוסיף תיאורים בהקשר כגון [שיחת צד] או גם [צעקות], זה שהמצב לחלוטין יובן באמצעות תיאור באופן מסוים בקרב ההקשר סביבו.g