چگونه در برابر ویروس های کامپیوتری جدید محافظت کنیم

0 Comments

 

 

خواندن در مورد ویرانی خطرناک ترین ویروس های رایانه ای می تواند به شما نشان دهد که آسیب پذیر شدن در برابر حمله چقدر آسان است. خوشبختانه، می توانید برای جلوگیری از نفوذ هکر یا ویروس به دستگاه خود، مراحل زیر را انجام دهید:

1. از نرم افزار آنتی ویروس استفاده کنید

دانستن اینکه نرم افزار آنتی ویروس “خرید نود 32” چگونه برای محافظت از امنیت آنلاین شما کار می کند بسیار مهم است. هنگامی که آنتی ویروس را روی دستگاه خود نصب می کنید، یک لایه محافظتی اضافی در برابر بدافزارها به خود می دهید.

نرم افزار آنتی ویروس شما برنامه ها را برای هر فایل مشکوکی اسکن می کند. شما می توانید انتخاب کنید که فایل ها را حذف کنید یا آنها را قرنطینه کنید تا زمانی که تصمیم بگیرید با آنها چه کار کنید.

برخی از آنتی ویروس های مورد علاقه ما که طرح های رایگان و پولی ارائه می دهند عبارتند از:

Avast: ما فکر می کنیم Avast برخی از بهترین اسکن و محافظت آنتی ویروس رایگان را ارائه می دهد که اگر بودجه کمی دارید یا می خواهید ابتدا این سرویس را امتحان کنید عالی است. اگر طرح پولی را انتخاب کنید، Avast Premium Security اسکن‌های هدفمند، اسکن‌های هوشمند و اسکن‌های عمیق را ارائه می‌دهد که استفاده از آنها را آسان می‌دانیم.

Bitdefender: اگر به دنبال امنیت بهینه آنلاین و دستگاه هستید، Bitdefender آنتی ویروس مناسب شماست. ابزارهایی مانند تأیید Wi-Fi، مسدود کننده سایت فیشینگ، و ردیابی تبلیغات به محافظت در برابر خطرات معمولاً از دست رفته کمک می کنند.

آنتی ویروس Eset : Eset مجموعه کاملی از ویژگی های امنیتی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. علاوه بر بدافزارها، باج‌افزارها و محافظت از نرم‌افزارهای جاسوسی، بیت دیفندر همچنین با محافظت از سرقت هویت در صورتی که هدف یک حمله فیشینگ قرار بگیرید، ارائه می‌شود.

2. نرم افزار و سیستم عامل خود را به روز کنید

بسیاری از برنامه‌های نرم‌افزاری و سیستم‌عامل‌ها هنگامی که به‌روزرسانی در دسترس است، یک اعلان به شما نشان می‌دهند. این به‌روزرسانی‌ها ممکن است برای باگ‌هایی که می‌توانند شما را در برابر ویروس‌های رایانه‌ای آسیب‌پذیر کنند، اصلاحاتی دریافت کنند.

نرم افزار آنتی ویروس شما باید به روز بماند تا آخرین ویروس های کامپیوتری را بگیرد. از آنجایی که هر روز بدافزار جدید ایجاد می‌شود، نرم‌افزار شما نمی‌تواند چیزی را که تشخیص نمی‌دهد پیدا کند. به طور مشابه، به‌روزرسانی‌های سیستم عامل شما می‌تواند آسیب‌پذیری‌های امنیتی جدیدی را که هکرها سعی در سوء استفاده از آن‌ها دارند، برطرف کند.

یک به‌روزرسانی ساده می‌تواند به معنای تفاوت بین ویروس رایانه‌ای که دستگاه شما را آلوده می‌کند و امن ماندن اطلاعات شما باشد.

3. از هر چیزی که مشکوک به نظر می رسد اجتناب کنید

ممکن است فکر کنید که این ساده به نظر می رسد، اما به خاطر داشته باشید که خطرناک ترین ویروس های رایانه ای که نام بردیم چگونه پخش شدند. اینها ممکن است قبل از اینکه کاربران آنها را باز کنند، پیوست های بی ضرر به نظر می رسید. پس از باز شدن، آنها توانستند دستگاه را آلوده کنند و در برخی موارد، در کل شبکه کامپیوتری پخش شوند.

اگر چیزی عجیب یا مشکوک به نظر می رسد، آن را باز نکنید. هنگام بازدید از وب سایت ها احتیاط کنید و روی تبلیغات پاپ آپ کلیک نکنید. اینها اغلب حاوی بدافزار هستند.

سایت نادمارکت

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *